علی آقا، عشق مامان و بابا

روز مادر

1394/2/8 9:59
نویسنده : مامان الی...
166 بازدید
اشتراک گذاری

1390/03/03

راستی امروز روز زن و روز مادره و امسال اولین سالیه که من هم جزو مادرها هستم! چه حسه خوبیه.

انگار تازه دارم درک می کنم که مادر بودن یعنی چی و چه جوریه. تازه دارم می بینم و حس می کنم که مادرم یه عمر در حقم چه کرده و چقدر دلش برام لرزیده تا به اینجا رسیدم. تازه دارم معنی نگاه مضطرب و معنا دارش چیه و چقدر برام زحمت کشیده و تازه دارم می فهمم که چقدر نفهمیدمش!

امسال مادر برام پر از معنا و مفهومه جدیده. امسال تازه دارم معنای مادر بودن رو می فهمم و حس می کنم.

مادر! واژه ای که قابل وصف کردن نیست و هرگز نمیشه زحماتش رو هیچ جوری جبران کرد.

مادر عزیزم:

من و ببخش که در حقت کوتاهی کردم و هرگز نفهمیدم که چه کردی تا به اینجا رسیدم و من مدیون تمام زحماتت هستم! می دونم که نمیشه جبرانش کرد و می دونم که با تمام وجودت من و پروروندی!

دوستت دارم از ته ته وجودم... .

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانی علی(زینب)
8 اردیبهشت 94 13:43
وای اول تاریخ ندیدم فک کردم دوباره داری مامان میشی چه خووب منکه میترسیدم کم تکون میخوردم. لینک الی جون [پاسخ: لینک مامان زینب]
مامان لیلا
9 اردیبهشت 94 12:44
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدید. [پاسخ: خواهش می کنم قابلی نداشت. ]