علی آقا، عشق مامان و بابا

آخرین شب بارداری

1394/2/27 11:28
نویسنده : مامان الی...
180 بازدید
اشتراک گذاری

1390/05/01

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام. امشب یه حس خیلی خوبی دارم، چون فردا پسرم به دنیا میاد. بغض شوق تو گلومه، اشک شوق تو چشامه.

خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ. این بزرگترین و بهترین هدیه ای بود که تا حالا به من عطا کردی.

سلام پسرم. سلام عزیزم. الان که تو دلمی از جونم برام عزیزتری. نمی دونم فردا که ببینمت چه حالی پیدا می کنم. حتما از ذوق میمیرم. به اندازه دنیا برام ارزش داری. من فدات می شم. الهی قربونت برم. هیچ وقت نمیتونم احساسمو بیان کنم. الان با تموم وجود احساست می کنم و دوستت دارم.

تا فردا که ببینمت و با دستام، دستای کوچیکتو، صورت نازتو لمس کنم و صورتم و رو صورت نازت بذارم منتظر می مونم.

منتظزت هستم عزیزم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان
27 اردیبهشت 94 15:36
سلام مامان عزیز. امیدوارم به خوبی و خوشی پسرت به دنیا بیاد و اونو تو بغلت بگیری. برای هردوتاتون آرزوی سلامتی دارم. پاقدمش براتون مبارک باشه.
ĸoѕαr
27 اردیبهشت 94 17:23
ببخشید خاله من خیلی فوضولم!!!!!!